Etusivu »   Ajankohtaista »  
Ajan-
kohtaista
Blogit

pidä itsestäsi huolta
Päivitetty 17.02 2009
klo 21:17

Aloitusta(ko?)
Päivitetty 13.05 2009
klo 21:20

Kuka täällä itkee?
Päivitetty 10.01 2013

Pullukka pudottaa
Päivitetty 14.04 2013
klo 10:01

Raskauden jälkeen
Päivitetty 28.02 2013
klo 07:01

Keskustelut

Oululaisia painonpudottajia
Uusin viesti 05.04 2018


Ryhmään laihtujia!
Uusin viesti 11.10 2017


-30kg pudottajia?
Uusin viesti 30.03 2017

Lue vinkit tehokkaisiin vatsalihasliikkeisiin!

(02.05.2012)

Mikä on kauniin hoikan vatsan salaisuus? Lopeta pelkkä perusvatsarutistusten tekeminen ja kokeile näitä Shape.comin kolmea teholiikettä, jotka treenaavat myös syviä vatsalihaksia!

1. Makaa toisella kyljelläsi alemman käden kyynärvarteen nojaten. Huolehdi että kyynärpää ja hartia ovat suorassa linjassa toisiaan kohden. Aseta päällimmäinen käsi lanteellesi ja nosta kylkeäsi ylös siten että käsi pysyy paikallaan. Pidä itseäsi ylhäällä 30-45 sekuntia ja yritä saada vartalollesi mahdollisimman suora linja jännittämällä tukilihakset. Toista liike useamman kerran ja vaihda kylkeä.

Katso kuva.

2. Asetu päinmakuulle. Ojenna kädet suoraksi pitäen kämmenet lattiassa hieman leveämmällä kuin hartiat ja anna olla varpaiden kiinni lattiassa. Kävele käsiä sivulle niin leveälle kuin saat ja kävele kädet sitten takaisin aloitusasentoon. Toista 10-12 kertaa.

Jos tarvitset haastetta, tee tämä sama siten, että toinen jaloistasi on reilusti irti lattiasta.

Tämä tehokas vatsalihasliike treenaa vatsalihaksien lisäksi käsivarsia ja jalkoja.

Katso kuva.

3. Asetu samaan asentoon kuin edellisessä liikkeessä ja laita jalkojesi alle jotain mikä liukuu lattialla (esimerkiksi pyyhe). Liiku tässä asennossa käsiesi avulla eteenpäin noin 10-20 metriä ”krokotiilikävelyä” ja pidä keskivartalosi tiukkana päästämättä selkää notkolle. Levähdä minuutti ja kulje sama matka takaisin päin. Toista vielä kerran.

Katso kuva.
                                                                      Mari Kataja
Kaikki uutiset
 
Kirjaudu sisään:
Unohtuiko salasana?  >
Ensikertaa täällä?
Rekisteröidy  >
 
 
Tilaa Pudottajien uutiskirje!

Saat maksuttoman uutiskirjeemme sähköpostiisi pari kertaa kuukaudessa.

Anna e-mailosoite

Vahvistus

Tilaa uutiskirje  > Peru uutiskirje  >
 
Tutustu Pudottajat
-palveluun! Lue Pudottajista
 
 
 

Pikakysely

Aiotko osallistua kevään/kesän aikana johonkin yleiseen liikuntatapahtumaan, esim. Likkojen lenkki?
Kyllä osallistun.
Harkinnassa.
En tänä vuonna.
En aio, ei kiinnosta.