Etusivu »   Ajankohtaista »  
Ajan-
kohtaista
Blogit

tahtoo mummoksi
Päivitetty 24.08 2008
klo 19:54

Rapakunnosta radoille
Päivitetty 29.12 2011
klo 06:58

olenko tuo minä?
Päivitetty 09.06 2012
klo 14:22

Matkalla parempaan elämään..
Päivitetty 20.10 2009

Tuhkasta noustaan!
Päivitetty 06.07 2009
klo 14:17

Keskustelut

Oululaisia painonpudottajia
Uusin viesti 05.04 2018


Ryhmään laihtujia!
Uusin viesti 11.10 2017


-30kg pudottajia?
Uusin viesti 30.03 2017

Nämä ruoat vähentävät turvotusta

(21.05.2012)

Kesä tulee ja on viimeisen mahdollisuus saada kroppa kovaan bikinikuntoon. Vaikka ylimääräiset kilot olisivat jo lähteneet, voi ikävä turvotus silti pilata kokonaiskuvan. Varaa siis keittiöösi paljon välipaloja, jotka laskevat turvotusta, tai eivät ainakaan lisää sitä.

Kurkku


Tuorekurkku on lähes pelkkää vettä, mikä taas vähentää turvotusta keskivartalossa. Mitä enemmän juot, sitä enemmän elimistöstä poistuu kuona-aineita virtsan mukana, mikä taas saa vatsasi tuntumaan littanalta.

Vesimeloni


Myös vesimeloni on tupaten täynnä vettä. Sen lisäksi vesimeloni on hyvin makeaa, vaikka sisältää hyvin vähän kaloreita. Mahtava välipala.

Parsa


Kun vartalosi säilöö vettä, saatat vaikuttaa turpealta. Parsa estää kroppaasi keräämästä vettä, sanovat asiantuntijat. Kun syöt muutaman tangon parsaa illallisella, olet varmasti biitsikunnossa seuraavana päivänä.

Banaani


Suolainen ruoka saa kroppasi keräämään vettä, jota vastaan voit taistella myös banaanin voimin. Banaanissa oleva kalium estää suolan vaikutuksia elimistössä.

Kananmunan valkuaiset


Valkuaisissa on paljon proteiinia, mikä täyttää vatsasi kuitenkaan turvottamatta sinua. Se myös toimii diureettina ja poistaa elimistöstäsi turhaa nestettä.

Viinirypäleet


Punaiset viinirypäleet ovat makeita ja sopivan kokoisia välipalaksi. Ne myös vähentävät ilmavaivoja ja turvotusta. Kun pakastat viinirypäleet, ne ovat mahtavia viilentäviä välipaloja kesäkuumalla.

Kreikkalainen jugurtti


Kreikkalainen jugurtti on proteiinipitoista, auttaa ruansulatusta ja lievittää turvotusta. Valitse jugurtti, jossa on mahdollisimman vähän sokeria, niin kilotkin pysyvät poissa.

Jääkahvi tai –tee


Hiilihydraattijuomat voivat aiheuttaa ilmavaivoja ja turvottaa mahaasi. Valitse sen sijaan jääkahvi tai jäätee, jossa on paljon vettä. Jätä kuitenkin sokerit pois juomastasi.

Mantelit


Mantelit ja pistaasit ovat mahtavia turvottamattomia välipaloja, kunhan ne eivät ole suolattuja. Niiden korkea proteiinipitoisuus saa myös vatsasi täyttymään nopeammin.

Lähde: Cosmopolitan
                                                    Milka Krogerus, toimittaja
Kaikki uutiset
 
Kirjaudu sisään:
Unohtuiko salasana?  >
Ensikertaa täällä?
Rekisteröidy  >
 
 
Tilaa Pudottajien uutiskirje!

Saat maksuttoman uutiskirjeemme sähköpostiisi pari kertaa kuukaudessa.

Anna e-mailosoite

Vahvistus

Tilaa uutiskirje  > Peru uutiskirje  >
 
Tutustu Pudottajat
-palveluun! Lue Pudottajista
 
 
 

Pikakysely

Aiotko osallistua kevään/kesän aikana johonkin yleiseen liikuntatapahtumaan, esim. Likkojen lenkki?
Kyllä osallistun.
Harkinnassa.
En tänä vuonna.
En aio, ei kiinnosta.