Etusivu »   Ajankohtaista »  
Ajan-
kohtaista
Blogit

En enää jaksaisi stressata "raskaudestani"
Päivitetty 02.02 2010
klo 21:49


Irti epätoivosta
Päivitetty 30.06 2015
klo 09:43

muutosten aika.
Päivitetty 26.01 2016


Keskustelut

Oululaisia painonpudottajia
Uusin viesti 05.04 2018


Ryhmään laihtujia!
Uusin viesti 11.10 2017


-30kg pudottajia?
Uusin viesti 30.03 2017

5 tehokasta kesälajia – näillä saat tuloksia!

(20.06.2010)

 

Kesällä on helppo yhdistää huvi ja liikunta, jolloin saat kaloreita palamaan huomaamatta. Lue Yahoo Healthin 5 vinkkiä, millä kesälajeilla pääset tuloksiin!

1. Pyöräily. Vaihda rannalla makaaminen pyöräilyyn! Saat kauniin päivetyksen, vaihtuvat maisemat sekä kiinteyttä etenkin pakaroihin ja reisiin. Ja kaloreitakin palaa (vauhdista ja maastosta riippuen): jopa 500-700 kcal per tunti!

2. Melonta. Pakkaa eväät reppuun ja suuntaa melontatunnille, jos et ole aiemmin kokeillut lajia. Nautinnollinen melonta vie sinut pois arjen kiireistä ja saat samalla hyvän treenin. Melonta vahvistaa erityisesti ylä- ja keskivartaloa ja kaloreita melonnassa saa kulumaan noin 340 kcal tunnissa.

3. Patikointi. Erittäin tehokasta aerobista liikuntaa, jossa saat kulumaan noin 400 kcal tunnissa. Kerro tämä vielä viidellä tunnilla tai enemmällä, sillä usein patikoinnissa kuluu huomaamatta koko päivä. Ota teltta mukaan ja jatka reittiä vielä seuraavanakin päivänä. Huomaat tulokset!

4. Speedminton. Kokeile jotain uutta ja innostu! Testaa uuttaa mailapeliä, jota pelataan sulkapallon tapaan, mutta ilman verkkoa. Voit pelata lajia myös pimeässä, sillä speederit hohtavat. Kaloreita kuluu noin 400 kcal tunnissa ja koko vartalo saa kiinteytystä, ei hullummin, koska pelaaminen on hauskaa kaverin kanssa. Lue lisää lajista: www.speedminton.fi

5. Rullaluistelu. Laita luistimet jalkaan ja pakkaa juomista reppuun, niin jaksat luistella pidempään. Valitse reitillesi myös mäkiä, jolloin saat tehotreenin takamukselle. Vauhdista riippuen saat luistellessa kulumaan jopa 800 kcal tunnissa sekä kaupan päälle auringonpaistetta, vauhdin hurmaa ja hyvän mielen.

 

                                                                  Mari Kataja

Lue myös:
Näin pysyt ihannepainossasi!

Unohda nämä lihottavat kesäruoat!

 

Kaikki uutiset
 
Kirjaudu sisään:
Unohtuiko salasana?  >
Ensikertaa täällä?
Rekisteröidy  >
 
 
Tilaa Pudottajien uutiskirje!

Saat maksuttoman uutiskirjeemme sähköpostiisi pari kertaa kuukaudessa.

Anna e-mailosoite

Vahvistus

Tilaa uutiskirje  > Peru uutiskirje  >
 
Tutustu Pudottajat
-palveluun! Lue Pudottajista
 
 
 

Pikakysely

Aiotko osallistua kevään/kesän aikana johonkin yleiseen liikuntatapahtumaan, esim. Likkojen lenkki?
Kyllä osallistun.
Harkinnassa.
En tänä vuonna.
En aio, ei kiinnosta.