Blogit

Masennuksen jälkeen
Päivitetty 29.05 2008
klo 22:53

Muutos Herkkuholistista Liikuntaholistiksi
Päivitetty 07.06 2008
klo 13:28

Uusi alku
Päivitetty 12.01 2016

Ruma ankanpoikanen
Päivitetty 13.07 2011
klo 08:46

Kesämorsian ja mekko
Päivitetty 11.05 2009
klo 10:03

Keskustelut

Oululaisia painonpudottajia
Uusin viesti 05.04 2018


Ryhmään laihtujia!
Uusin viesti 11.10 2017


-30kg pudottajia?
Uusin viesti 30.03 2017

Ruoka- /liikuntapäiväkirja

Ruoka-/liikuntapäiväkirjaan voit merkitä ylös syömäsi ateriat sekä kalorit ja liikuntakalorit.

Laske kalorit etukäteen esim. Finelin elintarvikkeiden koostumustietopankin sekä Verkkoklinikan liikuntakalorilaskurin avulla (linkit alla).

Merkitse päiväkirjan vasempaan laitaan aamiaisen, välipalan jne. kohdalle syömäsi ruoka ja kalorit (esim. 1 banaani, 84 kcal) sekä liikunnan kohdalle liikunnassa kulutetut kalorit. Päiväkirjan oikeaan laitaan voit merkitä päivän päätteeksi kokonaiskalorit. Muista tallentaa syöttämäsi tiedot sivun alaosasta.

Päiväkirja laskee automaattisesti viikon syödyt ja liikutut kalorit yhteen. Voit tarkastella edellisten viikkojen päiväkirjamerkintöjäsi valitsemalla haluamasi viikko alasvetovalikosta.

Hyödyllisiä linkkejä ja laskureita:
Fineli kertoo elintarvikkeiden koostumustiedot
Verkkoklinikan liikuntakalorilaskuri
EnergyNetin energiankulutuslaskuri

Tämä toiminto on käytössä vain rekisteröityneille käyttäjille. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy »

 
Kirjaudu sisään:
Unohtuiko salasana?  >
Ensikertaa täällä?
Rekisteröidy  >
 
 
Tilaa Pudottajien uutiskirje!

Saat maksuttoman uutiskirjeemme sähköpostiisi pari kertaa kuukaudessa.

Anna e-mailosoite

Vahvistus

Tilaa uutiskirje  > Peru uutiskirje  >
 
Tutustu Pudottajat
-palveluun! Lue Pudottajista
 
 
 

Pikakysely

Aiotko osallistua kevään/kesän aikana johonkin yleiseen liikuntatapahtumaan, esim. Likkojen lenkki?
Kyllä osallistun.
Harkinnassa.
En tänä vuonna.
En aio, ei kiinnosta.
 
"